چیدمان آشپزخانه عروس با ۸ ایده جذاب

۵
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
چیدمان آشپزخانه عروس، کاری لذت بخش است که با در نظر گرفتن چند نکته می‌توانید دکوراسیون زیبا داشته باشید.
53169723535e325e0f9a84f26982748d چیدمان آشپزخانه عروس با 8 ایده جذاب

آشپزخانه عروس

برای داشتن دکوراسیون زیبا، همیشه فضاهای بزرگ تر بهتر از خانه های کوچک نیستند. به خصوص در مورد آشپزخانه عروس که معمولا خانه هایی نو ساز هستند. با توجه به افزایش جمعیت و کوچک شدن فضای منازل، خانه های جدید و مدرن در متراژ های پایین تری ساخته می‌شوند.  چیزی که نیاز دارید تا بتوانید به زیبایی آشپزخانه عروس را تزیین کنید، چند ایده جذاب برای الهام گرفتن است. نمونه هایی از چیدمان آشپزخانه عروس را برای شما جمع آوری کرده ایم تا با به کارگیری این ایده ها نمای دل‌نشینی به آشپزخانه های کوچک، تاریک و نا متقارن ببخشید. با مجله دلتا همراه شوید.

کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی

از سرامیک دیواری یا کاشی های بین کابینتی برای تزیین دیوار آشپزخانه عروس استفاده کنید. چنین دکوری با هزینه کم نیز صورت می‌گیرد. زیرا نیاز نیست کل دیوار را با کاشی بپوشانید. همان طور که در مطلب ” انتخاب کاشی بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه” اشاره کردیم، فقط بخشی از دیوار را کاشی و تاثیر آن را مشاهده کنید.

 

رنگ کابینت آشپزخانه

رنگ کابینت آشپزخانه

عروس همیشه با رنگ سفید در ذهن تداعی می‌شود. رنگ سفید نمادی از پاکی، صلح و امنیت است. این رنگ را برای چیدمان آشپزخانه و هم چنین کابینت ها در نظر بگیرید تا علاوه بر اینکه با توجه به ویژگی های روانشناختی رنگ، سفید به ایجاد احساس آرامش و امنیت در زوج جوان کمک می‌کند، و نمای خانه را بزرگ تر و روشن تر نمایش می‌دهد.

از ترکیب رنگ های گرم در کنار این رنگ استفاده کنید تا هیجان به دکوراسیون اضافه شود. سفید جزیی از دسته رنگ های خنثی محسوب می‌شود. این دسته، با سایر رنگ ها هماهنگی دارند و می‌توانند به عنوان مکمل در کنار یکدیگر قرار بگیرند. برای مثال یکی از بهترین ترکیب ها، افزودن رنگ قرمز یا صورتی، به عنوان نمادی از عشق و هیجان، به دکوراسیون سفید آشپزخانه عروس است. فضای آشپزخانه را گرم می‌سازد و در کنار کابینت های سفید، نمایی رمانتیک به محیط القا می‌کند.last rustic italian kitchen design country dining room furniture inspirational kitchen decor چیدمان آشپزخانه عروس با 8 ایده جذاب

شلف دیواری

برای داشتن چیدمانی منظم و جذاب، شلف های دیواری را نصب کنید. ظروف تزیینی یا لوازم مورد نیاز را روی آن قرار دهید. هر چه نظم در آشپزخانه بیش تر برقرار باشد و لوازم غیر ضروری دور از دسترس گذاشته شود، نما بزرگ تر به نظر خواهد رسید. ظروف عتیقه و یادگاری را روی شلف قرار دهید تا احساس تعلق به محیط به وجود آید.

 

نورپردازی در آشپزخانه

نورپردازی در آشپزخانه

نورپردازی زیر کابینت و شلف، به ایجاد جلوه ای زیبا و برجسته کردن این بخش از آشپزخانه کمک خواهد کرد. نور مخفی سقف، ریسه های ال ای دی، چراغ آویزهای روی کانتر یا اپن، نور کافی را برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه تامین می‌کنند. علاوه بر آن، با انتخاب لوستر یا چراغ هایی به فرم های مدرن، آشپزخانه عروس زیباتر به نظر می‌رسد.

 

گل های آپارتمانی

گل های آپارتمانی

وجود گل های آپارتمانی در آشپزخانه عروس، حیات و سر زندگی را به زوج جوان هدیه می‌دهد و باعث می‌شود با دیدن آن ها لبخند به لب بیاورند. گلدان های سرامیکی و جذاب را به فرم های مختلف تهیه کنید و گل ها را درون آن بکارید. سانسوریا، کاکتوس و دیفن باخیا، از جمله گل هایی هستند که داخل خانه به خوبی سازگاری پیدا می‎کنند و نیاز به مراقبت های خاصی ندارند. اگر شرایط مناسب برای نگهداری از گیاهان را ندارید، پیشنهاد بعدی ما به شما، به کار بردن گل مصنوعی در گوشه ای از آشپزخانه یا روی اپن است.

 

لوازم آشپزخانه عروس

لوازم آشپزخانه عروس

لوازم مورد استفاده مانند قابلمه، دستگیره، چاقو را در مکانی قرار دهید که به راحتی قابل دسترسی باشد. در این صورت می‌توانید علاوه بر مرتب کردن فضا، از زیبایی و فرم هر یک از اجزا در دکوراسیون آشپزخانه عروس لذت ببرید.

دستگیره کابینت

دستگیره کابینت

جزئیات را فراموش نکنید. جسارت به خرج دهید و به جای انتخاب دستگیره های کلاسیک و قدیمی، از سنگ های فانتزی و اشکال خاص برای دستگیره های کابینت کمک بگیرید.

 

میز چند منظوره

میز چند منظوره

میز های چند منظوره را به چیدمان آشپزخانه عروس اضافه کنید. این میز تاشو و بسیار کاربردی است. می‌توانید از میزهای چند منظوره به عنوان میز کار یا ناهارخوری استفاده کنید.

با الهام از ایده های بیان شده آشپزخانه را دکور کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذراید.

۵ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۴۸ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  2. مسعود

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۹ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۶:۴۵ ب٫ظ

    عالیه

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۰۸ ب٫ظ

  5. فرهاد کرمی

    ۶ آذر ۱۳۹۸ در ۴:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…