معماری های مدرن ایرانی (بخش سوم)

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیدن یک مطلب پزشکی با طراحی زیبا می تواند برای تمام مردم جذاب باشد.
معماری های مدرن ایرانی

علم معماری طی سالهای گذشته گستردگی بسیاری یافته و طراحان معمار حوزه فعالیت های خود را بسیار وسیع تر کرده اند و هنر خود را در اغلب ساختمانهای تجاری، فرهنگی، اداری، مسکونی، درمانی و… بدون هیچ محدودیتی به نمایش می گذارند.

یکی از معماری های مدرن ایرانی که هنرمندانه طراحی و ساخته شده مربوط به یک مطب دندانپزشکی است که از هنرمندی طراحان معماری داخلی بهره مند فراوان برده است.

به گزارش مجله دلتا، این پروژه خاص و زیبا که جزو معماری های مدرن ایرانی به مساحت ۷۷متر مربع توسط طراحان شرکت رنا (رضا نجفیان) طراحی و در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده که شامل بخش هایی چون دو اتاق جهت استقرار ۲ دندانپزشک، فضای انتظار، جایگاه منشی، سرویس بهداشتی، آبدارخانه و فضایی آراسته به گل های زیبا برای ورودی این ساختمان است.

در نگاه نخست دیدن چنین طرح هنرمندانه ای در یک مطب دندانپزشکی بسیار متعجب  کننده است اما گویی تمامی زوایای تند و شکننده در این بنا بسیار  هنرمندانه طراحی و ساخته شده است.

در این گزارش تصویری از مجله دلتا با هم به تماشای یکی از برترین معماری های مدرن ایرانی می نشینیم.

معماری های مدرن ایرانی

معماری مدرن

معماری های خاص

 

معماری ایرانی

نوع معماری و طراحی این فضا نشان می دهد که ذوق و علاقه هنرمندن این عرصه نه تنها در زیباسازی منازل بلکه در محیط های کاری و اداری نیز بسیار اثر گذار است. ذوقی که با پرداخت هنرمندانه می تواند از یک فضای خالی محیطی زیبا و در خور توجه بوجود بیاورد و با طراحی چشم نواز خود فضای امنی را به لحاظ روانی برای بیماران و مراجعه کنندگان این مطب مهیا کند.

معماری داخلی

دکوراسیون داخلی

با دقت در ابنیه ایرانی از گذشته تا به امروز می توان  فهمید که هم معماری سنتی و هم معماری مدرن زیبایی های بی بدیلی را برای این کشور بوجود آورده اند.شما نیز می توانید برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…